INVESTIGIM/ Kontrabanda vazhdon në Shqipëri, por gomat e përdorura mund edhe t’ju vrasin

Janë të shumtë drejtuesit e automjeteve që këto ditë kanë shkruar në rrjetet tona sociale, pas publikimit të disa lajmeve të “Priza.al” për kontrabandën e gomave të përdorura në vend.

Më të shumtë janë shoferët profesionistë, ata të taksive apo autobusëve dhe furgonave interurbanë, që na kanë dhënë detaje dhe na kanë treguar dëshmitë e tyre kur janë mashtruar me blerjen e gomave.

Sipas tyre, në vitet e fundit në vendin tonë është shtuar ndjeshëm fenomeni i riveshjes së gomave jo me cilësi dhe i shitjes së tyre për të reja, apo origjinale, nën marka të njohura nga Perëndimi apo Lindja.

Në vitin 2018 plot nëntë persona, 5 prej të cilëve doganierë në Qafë Thanë, u arrestuan pas një hetimi të SHÇBA-së dhe Policisë së Korçës, për kontrabandën e gomave të përdorura. Policia bëri me dije atëherë se, goditi linjën e kontrabandimit dhe sekuestroi 2100 goma të përdorura.

Gjithsesi sot do të fokusohemi më tepër tek siguria apo rreziku që sjellin për drejtuesit e automjeteve gomat e përdorura, sidomos kur ato tregtohen për të reja.

Siguria

Goma e vjetër për shkak të humbjes së karakteristikave të saj origjinale do të bëhet akoma shumë shpejt pa vlerë. Përveç kësaj, nëse blini goma të përdorura tepër të vjetra, askush nuk do të jetë në gjendje t’ju japë një garanci që njësia e saj e energjisë nuk do të shembet papritmas gjatë udhëtimit.

Marrja e gomës me shpejtësi të lartë është e mbushur me rrezik të madh. Ju mund të kontrolloni datën e lëshimit të secilit gomë në inspektimin pasues vizual – tregohet tradicionalisht në trotuarin.

Nëse blini një grup gomash të përdorura dhe për gomat nga e njëjta palë, datat nuk përputhen, atëherë kjo tregon që ato operoheshin në akse të ndryshme ose në makina të ndryshme.

Në këtë rast, do të ishte më e mençur të refuzoni blerjen, sepse një çift i tillë nuk ka gjasa t’ju shërbejë për një kohë të gjatë.

Blerja e gomave të përdorura është gjithmonë një rrezik. Edhe nëse ndiqni të gjitha këshillat e mësipërme, nuk ka asnjë garanci që gomat e mbështetura që keni blerë do të zgjasin me sukses për një kohë mjaft të gjatë.

Prandaj, para se të blini një gomë të përdorur, duhet të peshoni edhe një herë të mirat dhe të këqijat. Është e mundur që opsioni më i mirë është akoma për të blerë një grup të ri gomash, sepse ato janë një element thelbësor i sigurisë në komunikacion.

Por nëse jeni i kufizuar nga buxheti ose thjesht keni marrë një vendim të vendosur për të kursyer, atëherë tregoni shumë kujdes në lidhje me procesin e zgjedhjes dhe kontrollimit të gomave të përdorura.

Rreziku nga gomat e dimrit

Përdorimi i gomave të dimrit në temperatura të verës është i pasigurt. Ato posedojnë material të butë, kjo do të thotë profilet deformohen më lehtë në temperatura verore. Sipas ADAC, frenimi është shumë i dobët.

Në krahasim me gomat verore, frenimi zgjat deri në 16 metra më gjatë. Si pasojë e profilit, i cili është optimuar për borë dhe baltë, frenimi është shumë i dobët në rrugët e lagështa (rrezik për aksidente).

Për shkak të gomës më të butë, gomat e dimrit gjenerojnë fërkime më të larta në temperaturat e verës. Si rezultat, ato harxhohen shumë më tepër se në dimër.

Gomat e dimrit kushtojnë më shumë karburant. Goma e butë rrit rezistencën e rrotullimit, duke rritur kështu konsumin.

Veshja e gomave

Një inspektim vizual është i mjaftueshëm për të kontrolluar veshin e gomave. Është e rëndësishme që veshja e gomave (nëse ka) të jetë e njëtrajtshme në të gjithë perimetrin e rrotës.

Shkelja e uniformitetit të veshjes së gomave mund të jetë një shenjë e çekuilibrimit të rrotave, dhe kjo gjithashtu tregon një stil të mundshëm të ngadaltë të drejtimit të pronarit të mëparshëm, i cili mund të shkaktojë edhe disa probleme të tjera kur drejtoni makinën.

Veshja e tepërt në pjesën e jashtme tregon presion të pamjaftueshëm të gomave, i cili gjithashtu duhet të kontrollohet para një makinës provë. Funksionimi i rrotave të tilla është i mbushur me faktin se në qoshet goma do të jetë e keqe për të “mbajtur” rrugën.

Nëse pjesa qendrore ishte më e ndjeshme për t’u veshur, përgatituni të zvogëloni shpejtësinë e nxitimit, trajtimit dhe frenimit.

/Priza.al/

 

 

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *