‘Injektimi’ i reklamave në ëndrrat tona tashmë është një realitet! Paralajmërojnë neuroshkencëtarët: Teknologji ogurzezë

Një metodë shekullore e përdorur për të formësuar ëndrrat e një personi mund të bëhet një mjet efektiv për reklamuesit për të manipuluar në mënyrë delikate konsumatorët. Studiuesit dhe ekspertët e gjumit kanë paralajmëruar për një taktikë të sapolindur marketingu: ‘injektimi’ i reklamave në ëndrrat tuaja.

Inkubimi i ëndrrave përfshin “teknika të përdorura gjatë zgjimit për të ndihmuar një person të ëndërrojë për një temë specifike”.

Sipas medieve të huaja, studiuesit nga Harvardi, MIT dhe Universiteti i Montreal publikuan një ese në revistën Aeon mbi ‘ndikimin e ëndrrave’, duke paralajmëruar se, sipas një sondazhi të fundit, 77 për qind e ekspertëve të marketingut për përdorin reklamat ‘dreamtech’ në tre vjetët e ardhshme.

“Studime të shumta të marketingut po testojnë hapur mënyra të reja për të ndryshuar dhe nxitur sjelljen për të blerë përmes ‘ndikimit të gjumit dhe ëndrrave’”, shkroi ekipi.

“Përdorimi komercial dhe fitimprurës i inkubacionit të ëndrrave – prezantimi i stimujve para ose gjatë gjumit për të ndikuar në përmbajtjen e ëndrrave – po bëhet me shpejtësi realitet”. 

Për ta bërë procesin të funksionojë, një reklamuesi duhet të prezantojë diçka, si një tingull, gjatë orëve të zgjimit të një personi dhe më pas të riprodhojë tingullin ndërsa personi fle për të shkaktuar ëndrrën e mundshme.

Një grup ekspertësh shkroi një letër të hapur në qershor duke folur kundër përdorimit të korporatave të inkubacionit të ëndrrave, raportoi The Guardian. Shkencëtarët dënojnë konceptin e reklamimit të ëndrrave, ku kompanitë inxhinierojnë reklama në nënndërgjegjen tuaj përmes klipeve audio dhe video.

“Reklamimi TDI nuk është një mashtrim argëtues, por një shpat i rrëshqitshëm me pasoja reale,” paralajmëroi letra. “Potenciali për keqpërdorim të këtyre teknologjive është po aq ogurzi sa edhe i dukshëm.”

Megjithatë, elementët e manipulimit të ëndrrave mund të prodhojnë rezultate pozitive. Për shembull, një studim i vitit 2014 zbuloi se një grup duhanpirësish që ndjenin erën e tymit të cigares ndërsa flinin pinin 30 për qind më pak cigare javën pas testit. Por ekspertët shqetësohen se njësitë ekonomike mund të përdorin shkencën pas inkubacionit të ëndrrave për qëllime më të liga.

/Burimi: The Guardian/ Përshtati: Priza.al/

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *